روز جهانی حقوق بشر

هزور آیت الله العظمی حاج سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی (قدقد سرسره)
حاج آغا چند روز دیگه مراسم بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر (استغفر الله ربی و تابوک الیه) می باشد که البته توسط دشمنان اسلام طراحی شده. آیا مراسمی مشابه برایت از مشرکین برای این روز در نظر گرفته شده؟
لطفا” احکام این روز رو هم برای ما تشریح بفرمایین

خدا هر چقدر میخواهید در آخرت به شما بدهد.

نسیم در حقوق بشر

هو البوق

همانطور که قبلا هم گقتیم این ها همه اش توطئه نُعوظی بالله کمونیست های صهیونیست است (ببخشید که فحش می دهیم).

این ها از درک این همه حقوقی که ما برای بشر قایلیم عاجزند و هی انگشت در سوراخ بشری ما می کنند و بهانه می تراشند که خشتک اسلام را بر باد دهند.

اگر همین کفار مقایسه ای کنند با کشورهای خودشان خواهند دید که مثلا:

  • در کشورهای آن ها هیچ مقامی حق ندارد برای خودش اراجیف بگوید، ولی در مملکت امام زنان رهبر و رییس جمهور و وزیر و وکیل حق دارند هر مزخرفی بگویند و کسی جلویشان را نمی گیرد.
  • در کشور های آن ها پلیس حق ندارد به کسی توهین کند، اما در مملکت ما پلیس هر غلطی می تواند بکند و به کسی هم مربوط نیست.
  • در کشور های آن ها کسی حق ندارد دانشجو و کارگر را به بهانه اعتراض کتک بزند و زندانی کند ولی بحمد الله در مملکت اسلامی اطلاعات و پلیس و حراست و سپاه و این ها همگی حق دارند.
  • در کشور آن ها کسی حق ندارد امر به معروف و نهی از منکر کند، اما بحمد الله در مملکت امام زنان هر بسیجی کون نشوری حق دارد هر زمان احساس کرد که اسلام در خطر است با قمه و کلت و اینها اسلام را نجات دهد.
  • و … و … و

خوب این ها چیست؟ دسته بیل است؟! نه خیر همه این ها حق است و ما این همه حقوق داریم که آن ها ندارند. اما اینقدر وقیح اند که باز هم انگشت در سوراخ بشری ما می کنند و هی به ما فشار می آورند.

تازه آن ها مگر خودشان گوانتانامو ندارد؟ مگر آن برادر مسلمان ما چه جرمی کرده جز این که یک نارتجک در بازار در کرده، یا این که یک طیّاره را زده به یک خانه؟!
خوب این گوانتانامو دارد حالا؟
خوب است ما هم این سرباز های آمریکایی کمونیست را بگیریم گوانتانامو کنیم؟

اما بدانید، این عمّت مسلمان همیشه در پهنه مثل همیشه پشت محکمی به مشت این ها خواهد زد و دست آغا امام زنان از شلوار بسیجی بیرون خواهد آمد.

شرُّ من الله و قحطٌ قریب

الاحمق
سیّد سنبلعلی الموسوی الکمرونی
دهم زیربچه 1429 هق
بیضیه رم

یک پاسخ

  1. بسیار محظوظ شدم از پاسختون حاج آغا، حال دادی
    —————–
    سنبلعلی:
    محلول باشید انشاءالله!

بیان دیدگاه