اصحاب کهف

پسر نوح با بدان بنشست
سگ اصحاب كهف گم شد

خاندان نبوت آن سگ
پی نیکان گرفت و مردم شد

لیک قوم سگ دل و سگ صورت
سر رها کرده طالب دم شد

ساخت حوزه و مسجدی و هم چاهی
در دیاری که نام آن قم شد

3 پاسخ

  1. سلام حاج سنبلعلی عزیز
    به بلیه ی عظیمی دچار آمده ام جهت استخلاص مصدع اوقات شده ام .عبد ضعیف باری تعالی هستم . گوتعلی نام .چندی است مادر بچه ها دار فانی را وداع گفته است و این ناتوان در فقدان آن نجیبه ی عجیبه گویی زمزم از چشمانم جاری است .البته فقدان او را با یادآوری قبر ناپیدا و پهلوی شکسته بی بی فاطمه تسکین می دهم به لحاظ وساوس نفسانی نیز ملالی نیست چرا که هر گاه که حس می کنم تو کفم با تلاوت سوره ی کهف آب بر آتش می ریزم .حاج آقا اگر بگویم آن عفیفه ی شریفه ی ردیفه در طهارت و عفت پوز زهرای اطهر و مریم عذرا را زده بود ، اغراق نکرده ام .اکنون بی تردید در جنات نعیم است .حاج آقا همان طور که مستحضرید مومنات به پاس عبادت و طهارتشان در بهشت می توانند هر تعداد که بخواهند غلمان قلچماق اختیار نمایند و با آنها … استفرغ الله . حال از تصور اینکه عیالم کنار حوض کوثر پاها را باز نموده و غلمانی والخ … رگ های گردنم از غیرت مانند آلت نوجوانان حجیم و متورم می شود .همان روز اول وفاتشان می خواستم خودکشی کرده و به ایشان بپیوندم تا به این ترتیب در آن دنیا نیز ناموس خود را از تعرض مصون نگه دارم ولی شنیدم جایگاه خودکشی کننده اسفل السافلین است .از شما و از تمامی مومنین و المومنات تقاضا دارم با راهنمایی خود تسلایم بخشید .(البته تسلابخشی حضوری مومنات را هم با آغوش باااااااز پذیراییم )
    —————–
    برادر گوتعلی
    اولا از این که دیر کردیم عذر تقصیر داریم. این خواهران همش ما را به اعتفاک دعوت می کنند سرمان شلوغ است!
    دویما نگرانی شما را درک می کنم اما اصلا جای نگرانی نیست. با این اوصافی که شما فرمودید حکما آن مرحومه با بی بی فاطمه زهرا محشور می شود و حکما هرزت امام حسن پشت هوا (عر) خودشان زحمت شخم زدن ایشان را تقبل می کنند و دست هیچ غلمانی به ایشان نخواهد رسید.
    لهذا شما به تعبدتان ادامه دهید و بلکه بیفزایید بلکه شما هم بعد از فوت با بی بی سکینه محشور گردید و ایشان را شخم بزنید.
    N شاف الله

  2. من یکی که بدجور دگرگون شدم

  3. برادر چراغعلی از چه دگرکون شدید ؟

بیان دیدگاه